Djuren och Jag

Alla inlägg den 13 december 2011

Av djurenojag - 13 december 2011 21:25

Men nu har jag mejlat Bloggplatsen 3 ggr och frågat om deras app, men får inget svar, och det tycker jag  är höjden av icke existerande service mindness!!! Och nu ska jag "bragga" lite, för finns det några som har 100% service mind-het, så är det L och jag!!! :-) Blir galen när folk sitter på serviceyrken och inte beter sig därefter!

Det var dagens aggression!:-)

 I måndagsmorse kl 3 brände jag och svägerskan t/r till Ullared. Var rätt matt efter 92 mils bilkörning i kasst väder och dessutom rätt besviken på att de hade väldigt dåligt urval på Gekås. Kom inte hem med mycket....Men vi hade en kul hemresa, som urartade efter ett tag, då vi "lekte" billekar för att hålla motivationen uppe. Slutade med yrken, där sista bokstaven i yrket blir första bokstaven i nästa...Enbärsplockare och toalettborsterengörare är bara ett litet urval:-)


Idag blev det Borlänge och kiropraktorbesök! Jäklar, idag fick han till det:-D Har aldrig varit med om knastrande och knakande, men jisses, nu kan jag både vrida på huvudet och gå ordentligt:-) Tror inte att han skulle bli överväldigande glad om han visste att jag fyllde på 90 kg hö i hökorgen när jag kom hem, eller bar 60 l vatten till hästarna i stallet:-/ ........... Men jag s k a vara rädd om mig. Nytt besök nästa vecka!

Sen kom käraste familjen G och älskade "gudsonen" Samo på besök! Stackars jycke.....Pussar och kramar nästan ihjäl honom och kan inte sluta!!!! :-)))) Trevlig fikastund!!


Snart ska jag prova utstyrsel, för imorgon är det dags för jobb ( massa inbokningar - lövely) personalmöte, julbord, discobowling och partykväll. Kommer hem när jag är körbar på torsdag och då iväg på BHK - sektormöte. På fredag ska nog lilla Ebbsan vara här på förmiddagen. Så ska komma på lämplig r o l i g aktivitet och sen skola hela helgen med både prov och framförande... Puh!!! Tänkte att nästa vecka kanske ska bli lite lugnare...........

Nåja, det var min lilla vecka i stora drag. Ser fram emot Sushilunchen imorgon!! *mums*

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards