Djuren och Jag

Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

onsdag mitt i veckan!

Av djurenojag - 4 juli 2012 06:41

Laddar med några koppar kaffe så jag står mig under dagen. Idag är det U-a som gäller!!:-) Jobb och klickerträning står på schemat + lite annat smått och gott som jag blir tvungen att bevara för mig själv ett tag till.Nu börjar det närma sig valphämtning!!!! Tur att man är van att kliva upp på mornarna....Fast det är inte alltid som jag väcker tuppen!;-)Sommaren!!???!!?? VAR ÄR SOMMAREN???!!!??

 
 
Ina

Ina

4 juli 2012 07:16

Ooo, så skoj med snar hämtning!!!

http://kennelsweetenola.se

 
Anette

Anette

4 juli 2012 07:38

Vi ska på återbesök till Falu Djursjukhus idag.... jag hör av mig hur det går.
En innehållsrik dag för dig och kör försiktigt.
Ja nu är det snart dags för lille plutten att flytta hem till er, jag kommer och vill ha lite valpmys någon dag när det passar er.
Kramar från mig och tjejligan.

http://www.toppens.se

 
Ingen bild

L

4 juli 2012 07:45

Snacka om fullspäckad dag! Jag ser så jätte mkt fram emot att träffa dig, och kursen såklart! Jag kommer att jobba hela dagen, så vi får några extra timmar ihop :-D stor stor kram

 
Ingen bild

Helena

4 juli 2012 10:09

Sommaren är i Borlänge sedan några dagar tillbaka! Kommer nog till era trakter snart ska du se!!!!

Ha det bra!

Helena & Mulle

 
Sonja o Onyx

Sonja" title="http://dinstudio.se]Sonja" target="_blank">dinstudio.se]Sonja o Onyx

4 juli 2012 13:07

Inte kan vi påstå att sommaren är varm o skön inte. Går utan sockor och fryser om fötterna, usch.
Va kul med bebis i huset igen! Jag vill nog också komma och snufsa i pälsen.
På måndag åker jag till Uppsala och hälsar på min mellangrabb och hans blivande fru. Jag har köpt deras gamla bil så jag ska hämta den.
Ha det bra och ta det lite lugnt.
Kram
Sonja o flickorna.

http://minaflickor. dinstudio.se

 
Pernilla & beardispojkarna

Pernilla & beardispojkarna

5 juli 2012 13:50

Sommaren är i lidhult kan jag meddela, och den får gärna stanna här, även om det är varmt som 17 ;o))

http://www.beardieboys.com

 
Ingen bild

G.

5 juli 2012 18:01

Sommaren är hos oss!! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djurenojag - 7 februari 2021 09:42

Vintern må vara vacker när snön gnistrar, solen skiner så man bländas av strålarna som reflekteras i det vita. På med knäortosen, fodrade underställsbyxor och raggsockor. Där gled knäskyddet ner och underställsbyxorna måste dras ner igen. På med täck...

Av djurenojag - 13 januari 2021 08:40

Trodde ALDRIG att jag skulle säga det, men efter den längsta hösten någonsin så är jag så GALET GLAD i snön som fallit ner!! Det blev så ljust och olerigt! Minusgraderna är inte lika trevliga för en sargad kropp, men man får ta det onda med det goda ...

Av djurenojag - 1 januari 2021 11:53


Déjá vu! Men årets första dag börjar precis på samma sätt varje år. Med att vara ilsk och bitsk. Politikerna kan swisha ihop en Pandemilag på några månader, men att förbjuda allt vad pyroteknik heter är tydligen förbannat svårt! Det är ju bara att i...

Av djurenojag - 31 december 2020 11:32

Årets sista dag är här! Alltid med en klump i magen, då jag bävar inför fyrverkerier och smällare. Bränna upp pengar är inte min cup of tea... En pandemi till trots, där mycket har ställts på sin spets så är min önskan att vi ska lära oss något utav...

Av djurenojag - 29 december 2020 10:51

Dagarns rusar på lite för fort nu tycker jag. Det är ömsom regn ömsom snö och så lite blåst och is däremellan. Måste dela med mig av en händelse med Rökkvi dagen innan julafton. Den där hästen som är livrädd om jag har fel sorts handskar på mig ut i ...

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards