Djuren och Jag

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av djurenojag - 3 oktober 2013 21:23

Nu är han förvisso en Afghan, men det är lika roligt varje gång H ser Atli. Hon tycker verkligen att Atli ÄR en Trasselsudd;-)

Tja, någon slags likhet finns det kanske;-P

Av djurenojag - 3 oktober 2013 11:40

Eftersom hundarna haft dötråkigt i två dygn då matten kvidit, så tyckte jag att det var en bra idé att träffa sexligan för en liten promenad. Matten känner sig således bättre idag.
Nåväl, så här i efterhand kanske inte idéen var den bästa, då jag åker nerför Lyviksbacken men tycker att bilen låter konstigt. Stannar för att kolla läget och jomenvisst... PUNKA!:-(

Tur att man inte har tummen mitt i handen. Bytte däck och kom således ut på promis.

Nu har jag gott samvete igen. Mina tre lortgrisar sover utslagna och själv har jag krupit under filten med missen. Längtar efter jobbet och mina goa arbetskamrater! Idag har jag ledig dag oavsett krämpa, men imorgon vill jag virvla in på jobbet igen!

Man har ialla fall lärt sig räkna till sex, snabbare än Lucky Luke's skugga drar sitt vapen;-)

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards