Djuren och Jag

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av djurenojag - 7 oktober 2013 14:42

Det är MIN dagbok, så då får jag "braga" hur mycket jag vill!
Kommer att kännas som semester att gå till jobbet imorgon;-)
Bilen städad
Pålle riden
Huset städat
Brasa i pannan
Blommor vattnade
Gräsmattan klippt
Kuvösen städad
Dynor och dylikt har fått gå i ide
Tvätten tvättad
Självklart har hundarna fått promenad, det behöver jag väl ändå inte nämna?
Ska borsta bort löv på dem bara, innan de får komma in:-)
Det finns ALLTID saker att göra...
Men nu känner jag mig himla nöjd. Är bara inhandling, matlagning och klippning kvar på to-dolistan.
Vädret är fantastiskt. En tvättäkta brittsommardag. Njuter!!:-)
//

Av djurenojag - 7 oktober 2013 09:59

Give us some space

Av djurenojag - 7 oktober 2013 09:54

Det är något visst med att vakna upp på måndagsmornar OCH vara ledig! Allt man inte hunnit med på helgen ges en extradag...Sen är det ju en bit mellan tanke och handling förstås. Men någonting ska jag väl ändå lyckas åstadkomma under dagen?
Alla nämner de vackra höstfärgerna ute(?!). UTE? Säger jag? Här har vi minsann "de vackra färgerna" inomhus också. Löv trasslar in sig fint och dekorativt i beardispälsar:-)
Gillar fortfarande idén om sponsring av dammsugarpåsar;-D
Nu har pållar, vovvar, misse.....och till sist jag fått i oss frukost.
Nu kör vi....
//

[Bild]


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards