Djuren och Jag

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av djurenojag - 31 oktober 2013 11:33

Jag har nog världens mest omtänksamma och finaste man!!
Var ju som tidigare skrivet om, på ridkurs och fest i lördags. På söndagkväll vid middagsbordet kom mannen med ett paket(!!!) till mig!!
Hmm, tänkte så det knakade. Jag? Paket?!
Opps...Hade helt glömt bort att vi hade förlovningsårsdag i lördags. *genant*
Så... nej...man kan inte alltid skylla på att män glömmer....
<3

Av djurenojag - 31 oktober 2013 09:52

Trodde i min enfald att förkylningen skulle börja släppa greppet om mig, men icke! Den biter sig envist fast som värsta stalkern...Well, vad är väl en bal på slottet? Det är ju trots allt "bara" en bonnaförkylning. Helst av allt önskar jag slippa hostan och att smaklökarna börjar leva igen!:-)
Sista oktober, sen går vi från höstmånad till vintermånad. Regnet strilar utanför fönstrena. Ruggigt!
Sen har vi ju den fantastiska "gulinghistoria". Var ju ett tag sedan jag ältade det, så man kan ju nästan tro att det är över. Men nixpix!!
Vägen är fortfarande mer lera än väg. Vår uppfart är uppgrävd igen, sedan tre veckor tillbaka och inget händer. Gula rör är nerborrade typ var femte meter... och nu står allt still för att ingen vill ta på sig vem/vad som är fel eller gjort fel, eller om det ens är fel.
Så, att jag har ett (tre!) träsktroll passar ju rätt bra in i miljön här i Skeppis.
Tror att kaffetarmen är fulltankad nu, så dags att ta lite Alvedon, Otrivin och Strepsils och tuta igång dagen!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards