Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av djurenojag - 18 oktober 2013 20:01

Fredagskväll och förkylning är i antågande?! Tur att jag är treledig ifall snoret landar hos mig. Sen toppar vi med lite mensvärk och en sjuk karl.....Behöver jag säga någor mer?
Men, det är freeeedag!!!
Första snön kom inatt och Krakki bara ÄLSKADE det!! Blev en Bambi-på-hal-is-promis imorse innan jobbet. När jag kom hem fick jag med mig A och alla sex på en ljuvlig promis i vintersolen.

Så var de där gulingarna tillbaka. Gissa om jag blev paff när infarten var uppgrävd igen när jag kom hem!!!! Muttrade högt och mycket!!!
Men sen blev det ett låååångt telefonsamtal med bästaste L!! Saknar henne så det gör ont... Var ju liksom "VI" i 10 år, i vått och torrt, dagligen! Till jul ska vi ses och jag längtar redan<3

[Bild]

Nu har hästarna fått kvällsmat. Hussen och jag har avnjutit Pasta con agnello och till det ett ....två glas rött. Vovvar ligger och smaskar.......CENSUR: (griskukar)
:-P
Imorgon tänker jag INTE kliva upp före 05.00 Basta!
Fullmåne inatt....
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards