Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av djurenojag - 18 oktober 2011 20:22

Har ju inte direkt skadat att man suttit och kört bil halva dagen och haft möten den andra halvan i detta skitväder. Periodvis stod trafiken helt still på vägen hem, pga regnet. Men nu är jag hemma och 3 blöta hästar har fått komma in:-)

Brasa i kaminen, ett glas rött och 3 grabbar i soffan gör livet rätt gött just nu!


Mötena gick bra!! Skönt!! Sen följde jag med L hem och tittade på en massa söta kycklingar av diverse olika raser. Vaktlar, kinesiska dvärg och jumbosar.....om jag inte missminner (hade jag rätt L?) Hur söta som helst ialla fall!!! Fick ju pussa lite på Akili och Minna också såklart!


Här är bilden på den fantastiska korgen och blomman som vi fick!

   Och den ursöta lilla goseälgen med blå och gul halsduk är faktiskt en maskot som ska följa mig, Bangsi, Samo och R-M på framtida äventyr till minne och hedra Puddisen. <3



Snart är det dags för skola igen, och vad passar inte bättre än att lägga ut en bild på vår klass:-)


  (Foto: Emelie Sund)


Nu ska vi moffa ostbricka!!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards