Djuren och Jag

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av djurenojag - 25 oktober 2011 18:17

En grå och rätt kylig dag, trots att meteorologerna hävdar att de är milt för årstiden. Solen försökte sig igenom molnen för en kort sekund, och molnen segrade. Tur att man fått bli varm inombords av att se Bangsi och Samo busa istället:-) Hade med mig kameran ut i skogen i förmiddags, men tyvärr var det inte en enda bild som blev bra. Suck! Behöver v e r k l i g e n lära mig att ställa in kameran, ljus och sånt.

Hann med ridning också innan det blev mörkt!!

Sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka iväg. Är möte med styrelsen och BHK för R-M och mig ikväll. Ska bli spännande och se vad de har att säga och komma med.

Har inte alls hunnit med att plugga som jag borde, men det är ju en ny dag imorgon:-)

Ska se till att mannen i huset har fjuttat eld på en brasa i kaminen tills jag kommer hem igen. BrrrRRrr! Ruggigt värre.


 

 Ny definition på pejlinghund?! Observera att kvisten som ser ut att stå bredvid Bangsi, sitter i hans päls och han sprang gladligen omkring med den....tills Samo tog över:-)



                

Slå den här i söthet den som kan!!!:-D


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards