Djuren och Jag

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av djurenojag - 3 oktober 2011 00:25

På eftermiddagen avtog vinden och kvällen har varit behaglig. Har sovit 4 timmar totalt sedan igår morse, så nu ska det bli skönt att krypa ner under täcket.Igår. Hade vi som sagt en krogrunda som hette duga. Slutade på b5, och jisses säger jag bara. Nog för att det kan vara köer och väntan IN på krogen.....men att vakterna ska behöva bli halvt våldsamma för att hjälpa oss komma UT därifrån, det har jag aldrig varit med om. Intressant upplevelse.....Idag har vi mest tagit det lite bananas. Shoppat på Kringlan, visat Perlan, åkt runt och kikat lite här och var och kollat in var vi ska rida på tisdag. Äter.....gör vi mest hela tiden (känns det som).Har det jättebra, men ändå finns det en stor klump i magen pga det som hände innan vi for. Idag såg vi en dööööösöööööt valp som satt och gnydde i en bil. Kan lova att jag var sugen på att stjäla den. Den hade lätt fått plats i min handbagage väska.Imorgon är en ny dag, så bäst att försöka få lite sömn!Kram från "dreamland"//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards