Djuren och Jag

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av djurenojag - 20 oktober 2011 21:04

Två galna dagar har passerat. Undrar om man får sova över skolbänken i

helgen?!;-)

Bytt till vinterdäck, sanerat hem från tak till golv, ridit, handlat, vovvetid, jobba....Ja, har nog inte suttit många minutrar, hmmm, om inte tiden i hästsadeln räknas?;-) Snäll make gav mig lite ryggmassage igår, och det var välbehövligt kan jag lova. Nu har jag precis bakat en Halleluja momentkaka. Finns en underbar människa som fyller år imorgon!(*hint* R-M) Sen sa jag slå ner arslet en stund och hinna plugga lite.

Är inte den som gnäller i onödan, men varenda eviga kväll när jag ska sova är det som om någon slagit mig med en hammare över hela kroppen! Tröttsamt, men bara att bita ihop:-) Det som inte dödar, härdar! Jag har ialla fall varit duktig och influensavaccinerat mig idag!:-)


Igår träffade vi Samo igen. Gud vad den killen växer!:-) Snart har han vuxit om storebror. Blev en terapipromenad vid Piren med trafik omkring. Gick hur bra som helst!:-)


Plugga var det........

//


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards