Djuren och Jag

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av djurenojag - 17 oktober 2011 16:41

Hinner inte med här i bloggsvängen!

I fredags var vi hem till Gomersson´s och blev bjudna på en utsökt middag och trevlig samvaro! R-M - om du läser detta så MÅSTE jag få receptet på din gorgonzolasås! Oslagbar!! :-) Vi fick dessutom med oss en korg hem, som innehöll det mesta och en fantastisk vacker gul Kalla!! TUSEN TACK!! Bilder kommer, bara jag får tid att lägga in dem. Blir bättre när appen kommer, så man kan blogga från mobilen, och i förhoppning också kunna lägga ut bilder från den.


Lördagen spenderades med att städa undan sommaren, så nu kan vintern få komma. Tror det mesta är iordning. Sen kom G´s förbi och det blev såklart lite vovvebus och valpsnus!!! Samo fick träffa hästarna och det tog inte många minutrar så blev det en mule-nospuss!! :-D Älskar att snusa valp!!! <3

Sen begav vi oss mot 40-års kalas, som blev trevligt och skoj! Såklart vann ju mitt lag i lekarna;-) (Ok, förtjänsten var väl kanske inte min, men jag var en god lagledare) Hahaha...  Kan nu titulera mig V U X E N på riktigt! Dricker kaffe, öl, vin och äter oliver....åsså Whiskey!! Tror nu inte att det är något mer jag behöver lära mig att intaga:-D


Gårdagen var väl inte full av action till en början, men sen blev det full fart med lite städning och matlagning inför flygklubbsmötet. Under tiden åkte R-M, jag och vovvarna iväg på HiH på BHK.

Somnade gott kan jag lova.........Upp imorse för det var dags för pållarna att bli fina om tassarna. Kallt! Brrr!! Ruggigt! Dessutom har jag fått så jävulskt ont i halsen och känner mig lite halvrisig.

Men det ska jag inte låtsas om, för nu är det dags att svida om för inredningsparty i Gränges, och imorgon är det möten i U-A.....Puh!!!!!


Får se när jag hinner dyka upp här nästa gång!


So long sålänge!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards