Djuren och Jag

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av djurenojag - 13 oktober 2011 19:15

Sen jag började med mina fibropiller sover jag bra, men ack så jobbigt det är att vakna på mornarna....Men när man vet att det är en hårig en som vill kissa, tre andra som vill ha frukost och en liten lurv som nöjer sig med kärlek, ja då förvandlas det jobbiga till glädje istället. Att det är riktigt riktigt bra höstväder gör ju inte saken värre. Knotten har jag inte sett röken utav på flera veckor!! Drómi verkar också vara tillbaka till sitt vanliga jag också. Det vill säga - en skrotig traktor på sommaren och en Ariel Atom på vintern! :-)


Imorgon ska det minsann sys och donas, för nu har jag varit iväg och skaffat knappar, tråd och nålar! Ska försöka att inte sy fast mig själv i maskinen bara, för det vore väl min (o)tur. Sen blev jag bjuden på fika hos G´s och mormor Anette kom också med sin juvel! Kul!! Inte så ofta vi ses, tyvärr.

Nu är det ju faktiskt så att Samo också är en juvel - så det så! En oslipad diamant som håller på att slipas! :-D TACK FÖR ATT VI FICK KOMMA!


Nu ska jag låta som alla småbarnsföräldrar, för nu kommer det bilder på alla snuttigasötnötar-mammas lilla älsklingsgullungar-världensfinastepluttinuttiga-tussilussochlullituss, oh, kommer inte på fler tuttinuttsnuttiga ord......


                *SAFIR, BANGSI, SAMO*

 

Nu ska jag återgå till skolböcker, gamla tentor och vettesjutton allt som ligger i en stor hög och bara väntar på att bli omhändertaget....

//


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards