Djuren och Jag

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av djurenojag - 7 oktober 2012 17:29

Hann rida medans solen sken. Lagom till regnet tog jag med hundarna ut i skogen. Sen bestämde jag mig för att kura ner mig i soffan, men då fick andra halvan ett ryck....Och kan ju inte bara titta på när han sliter - så nu är hela gården höststädad!!:-) Skönt! Är bara trailern som ska klorintvättas, men det tar jag en annan dag, för nu ska fingrarna tinas upp!
Ikväll blir det klassiskt - brasa i kaminen, någongång ska jag väl lyckas få i mig det där jäkla glaset rött och Flygande Jakob....
//

Av djurenojag - 7 oktober 2012 08:39

Somnade (läs: totaldäckade) på soffan innan jag ens hann dricka ur glaset rött....Andra halvan viskade i mitt öra om jag ville att han skulle bära in mig till sängen;-) Men jag sparade på hans rygg och gick direkt till sängen utan att passera gå;-D
Ska snart pallra mig iväg till affären och inhandla lite gott till frukost OCH mjölk, som jag lyckats förtränga att införskaffa....Måste ha mjölk till kaffet!!
Än lyser solen. Hoppas den stannar en liten stund idag. Kanske blir lite barbackaridning också, sådär lite på lek... avslappnande och skoj...För sen får de en hel veckas semester då älgjakten drar igång!!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards