Djuren och Jag

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av djurenojag - 9 oktober 2012 07:42

Blev ju ett snabbt inlägg igår och hann inte berätta mer om Bangsiplutten...Troligtvis har han en ligament/muskelbristning som kommer att läka ut av sig själv, men tar tid! Diffdiagnos: Borrelian som fortfarande spökar. Hur som helst så inget alarmerande som sågs på röntgen, och då röntgades HELA benet (benen), från armbåge till tår:-)))
Eventuellt kanske det blir vattentrask senare:-) Det viktiga är dock att hans hälta (och smärta?) inte påverkar hans allmäntillstånd:-)
Han ska röra sig som vanligt och det tackar jag nån högre makt för. Att ha en beardis i strikt koppelvila är i n t e det roligaste för varken hund eller mig.

**************************************
Vill bara tillägga för er som har blogspotblogg- jag kan inte kommentera från ifånen! Försöker hitta nån orsak till varför.
**************************************
Snart blir det promis med vovvar inkl. brollor och Anders!! Vi får leta ställen där vi håller oss ifrån de grönklädda!
I övrigt så ska jag unna mig en något softare dag idag.
Tänkte på det... Igår skrev jag att tid är tidsfördriv. Igårkväll kollade jag på ett program om de polynesiska öarna, där en hövding/präst(?) sa att tiden är nu och förändras inte, det är vi människor som hela tiden måste vidare. Intressant tyckte jag:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards