Djuren och Jag

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av djurenojag - 29 oktober 2012 16:31

Måndag. Ruskväder. Gräsänka. Sliten. Ostädat.
Slår till med "ungkarlsmiddag" - pilgrimsmusslor på ruccolabädd med vitlöks-limeaioli.......åsså ett litet glas rött - för hjärtat:-) Efteråt trycker jag i mig en St.Albrayost:-))
//

Av djurenojag - 29 oktober 2012 07:52

Finns nog en hel bunt med folk som jublar nu!!:-P Alldeles vitt och det snöar ordentligt!! Och som vanligt när det ska komma massa vitt, så reser karln bort!! Inte undra på att han alltid säger att han gillar att skotta snö;-D

Helgkursen avklarad! Vilket härligt gäng!! Tror det är positivt när man ses lite mer intensivt- till det sociala! Hur som helst så känner jag mig nöjd och hoppas deltagarna gjorde detsamma!
De var alla jätteduktiga och så otroligt skoj att få dela med sig av det man själv brinner för!!:-) R-M var duktig och kom ihåg kameran, så hon sitter på lite foton som jag ska stjäla sen:-)
Vi avslutade med en kurstävling, och hade det varit en riktig tävling- hade alla garanterat blivit godkända!!!:-)

Ganska trött och ganska mör efter hemkomst igår, men var bara att ta tag i mitt andra jobb och senare åkte dubben på pållarna:-) Tänk att man aldrig svär så mycket annars, som när brodd ska skruvas i!! Men denna gång klarade både Hanna och jag alla knogar.

Måndag: = trött fortfarande!! Ska hinka i mig kaffe och sen ska vi ut i snön! Lillkorven ska få se snö för första gången i sitt 5,5 månaders långa liv!:-)
Att Bangsi ÄLSKAR snö vet jag redan. Brås på husse???!?;-P
Äh, suga tag i dagen då?!???
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards