Djuren och Jag

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av djurenojag - 14 oktober 2012 11:44

Kuvös sanerad:-) Trädgård bajssanerad. Hundar pälsvårdade. Matte kokar lamm och kalkon (frystömning- hundmatskokande), för ikväll kommer ett nytt fräscht lamm att hamna i frysen. Ska upp till Abbis och stycka om ett tag...
Så att agendan skulle bli tom, kunde man ju se sig i himlen efter:-D

Tänk vad fint man kan sitta och vänta när det doftar gott från spisen<3

Av djurenojag - 14 oktober 2012 08:59

Sovmorgon idag:-) Vaknade halv
åtta av att en liten korv gnagde på väggen och blev någon form av resonans i hela huset av ljudet!! Korv har lärt sig hur man får uppmärksamhet, eller att få matte ur sängen. Några koppar kaffe så är jag nog igång snart:-)
Äntligen tagit mig i kragen och tvättat trailern. Blev riktigt fin om jag får säga det själv. Lite trauma har jag nog fortfarande av att stå på stege dock:-/
Vinterdäcken är på, både bil och släp också. Skönt!! Gillar inte att vara ute i sista sekunden när det gäller sånt.
När älgjaktsveckan äntligen lider mot sitt slut och jag är såååå sugen på att rida - ja, då ska det naturligtvis bli skitväder... My luck!?!!
Dagens agenda är ännu inte skriven, men det lär knappast bli en sysslolös söndag. Finns ALLTID saker som behöver bli gjorda:-)
Starta upp motorn nu då;-D
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards