Djuren och Jag

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av djurenojag - 11 oktober 2012 21:09

Efter ett nervöst dygn, så verkar det som att hösilagesituationen löst sig!:-) Skönt!! Tur att det fortfarande finns seriösa leverantörer!!
Solen har värmt lite och jag har sanerat vårt grustag:-) Är väl inte så dumt att byta ut skiten emellanåt.
Snart dags att ladda väskan för ut på routen sextiosex imorgonbitti. Ska bädda ner mig med två livs levande lurvar, en grå panter, en andra halva och min lavendeldoftande vetenalle. Hade världens nackspärr igår och bättre idag, efter att ha delat kudde med "nalle". Så han får hänga med inatt igen:-D
//

...

Av djurenojag - 11 oktober 2012 08:52

Hmm, kanske ska flytta till Revelstoke;Canada trots allt?!? Andra halvan får metervis med lössnö och skoteråkning, och jag får en längre sommar?! Imorgon 22 grader varmt där!!
Kanske finns det hö där också!!!?!!!!???
Tredje gången vi åker på blåsning! Bokade hösilagebalar för hela säsongen i juli och var så nöjda och glada att vi var ute i god tid!! Men, nu kommer ursäkt på ursäkt på ursäkt....och det där har vi tyvärr varit med om förut. Så ja, nu känns det lite panikartat!!
.....

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards