Djuren och Jag

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av djurenojag - 15 oktober 2012 10:11

Såg att jag skrivit att det var pissväder igår. Undrar då vad man ska kalla dagens väderlek. Jag är dyngsur in till skinnet, men vovvarna var lyckliga som äntligen fick rusa runt i skogen. Hästar utsläppta, mockat och klart inför kvällen:-)
Hinka kaffe och ta itu med bokföring nästa då! Astråkigt, men så härligt när det är klart!:-))
Fördelen med djur är ialla fall att man kommer ut oavsett väderlek!!
//

Av djurenojag - 15 oktober 2012 07:53

Som jag skrev igår - när man ÄNTLIGEN törs äntra skogen igen, ja då drar vi till med skitväder och höststorm:-(((Blä!!!
Igårkväll styckades det lamm och när Goms åkte hem fick jag rusa ut i strumplästen och hejda dem!! De hade lyckats få med sig Atli istället för Gomer! Upptäckte det efter jag tagit in hundarna ( tyckte väl att "Atli" kom lite väl bra på inkallningen) och den lille skällde. Lät inte som Atli!!
Kan meddela att vi alla skrattade så tårarna rann!
Måndag igen då....
Har en hel del som måste tas itu med, vet bara inte i vilken ände jag ska börja!? Först ska iallafall hundar då sitt och hästarna ska ut.
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards